Ricette
Home Up

 

 

ANTIPASTI
Panelle

Cazzilli

Alivi Fritti

MINESTRE
Minestra di Ciciri

Minestra di Tinnirumi

Favi Sicchi

Favi Sicchi Arricuti

PASTA
Pasta cu Agghia, Ogghiu e Pipiruncinu

Pasta cu li Brocculi Riminati

Lasagni Cacati

Pasta cu li Sardi

SECTION 4
Title Goes Here 1
Title Goes Here 2
Title Goes Here 3
Title Goes Here 4
Title Goes Here 5

Title Goes Here 6

 

Pasta cu Agghia, Ogghiu e Pipiruncinu 

Dintra un murtaru pistati quattru beddi spicchi d'agghia, un ciuffiteddu di pitrusinu, mezzu pipiruncinu russu e sali di cucina quantu cci nni voli.
Pistati e ripistati e, a cosa fatta, junciti dintra lu stissu murtaru, un beddu biccheri di ogghiu d'oliva di casa, riminannu e riminannu.
A vostru piaciri priparativi li spaghetti o li bucatini e appena cotti, stinnicchiatili dintra 'na maidda bedda granni, jttatici lu pistu di supra 'nsemmula a un pugniddu di pitrusinu sminuzzatu, riminati a duviri e 'mpiattati.

 

Pasta cu li Brocculi Riminati  

Pigghiati li cimaroli di un brucculiddu e facitili vugghiri dintra 'na pignata cu l'acqua e sali.
A mezza cuttura, sculatili dintra 'n'autra pignata, mittiti li brocculi dintra un piattu e sarvati l'acqua.
Ora pigghiati un tianu cu mezzu bicchieri d'ogghiu di casa e faciti suffriiri dui beddi spichia d'agghia sminuzzata juncennu a tempu giustu, tri sarduzzi salati senza testa e cuda, che faciti squagghiari dintra lu suffrittu.
A stu puntu squagghiativi dui beddi cucchiarati di pumadamuri concentratu e mittitilu dintra lu tianu facennu cociri pi deci minuti.
Fattu chistu, pigghiati li brucculiddi e calatili dintra lu tianu, mittiti sali e pipi, 'ncuvicchiati e faciti cociri a focu lentu fina chi li brocculi sunnu tutti squagghiati.
Ora junciti un pugniddu di pignola e passulina allivisciuta e qualchi filiddu di zaffaranu sciugghiutu dintra l'aqua cavuda.
Riminannu riminannu, scinniti lu tianu e faciti arripusari. Pigghiati l'acqua di li brocculi, faciti spaccari lu vugghiu e jttati ddà dintra, mezzu chilu abbuccatu di bucatini purtannuli a mità cuttura.
Scinniti la pasta, sculatila e sbarratila dintra lu tianu e a focu lentu, faciti cociri ancora 'mmiscannu tutti cosi.
Dopo cinqu minuti livati lu tianu di lu focu, cummigghiatili a duviri e facitili ripusari pi deci minuti.
Chistu è lu puntu giustu pi 'mpiattari e liccarivi l'ugna.

Lasagni Cacati 

Priparativi lu solitu ragù cu 200 grammi di carni capuliata e dui beddi caddozzi di sasizza svudiddata.
Facitivi cociri li lasagni e quannu sunnu pronti, stinnicchiatili dintra 'na maidda jttannucci di supra lu ragù e un quartu di chilu di ricotta frisca di pecura.
Ammiscati a duviri tutti cosi e, fattu chistu, sparpagghiatici un pugnu di picurinu saliatu.  Si vi facissi piaciri, a postu di picurinu saliatu, mittiti la ricotta salata.

Pasta cu li Sardi 

Faciti vugghiri dintra 'na pighata cu acqua e sali un chilu di finuccheddi di muntagna, sculatili a duviri sprimennuli dintra lu sculapasta e tagghiatili a pizzudda pizzudda, senza scurdarivi di sarvari l'acqua di cuttura.
Pigghiati un tianu cu mezzu bicchieri dogghiu d'oliva e faciti suffriiri dui cipudduzzi sminuzzati, junciti quattru sardi salati e facitili squagghiari dintra l'ogghiu.
Pigghiati ora un chilu di sarduzzi frischi, lavatili, sculatili, livatici la resca, la testa e la cuda, tagghiatili a pizzudda e facitili rusulari dintra lu suffrittu.
A 'stu puntu, pigghiati li finuccheddi e mittitili dintra lu tianu, cu sali e pipi, facennu cociri pi cinqu minuti abbuccateddi.
Contempuraniamenti pigghiati un pugniddu di passula allivisciuta nni lacqua cavuda, un pugniddu di pignola e 'na bustina di zafferanu squagghiatu nni lacqua e jttati tutti 'sti cosi dintra la salsa.
Pigghiati l'acqua di li finuccheddi, faciti spaccari lu vugghiu e cucitivi, ddà dintra, 600 grammi di bucatini.  A mità cuttura, sculati la pasta e mittitila dintra lu tianu cu la salsa e, riminannu e riminannu, facitila finiri di cociri.
Scinnitila, facitila ripusari 'n'anticchia, e 'mpiattati.

La Bon'Arma di me matri, 'ncapu la pasta ci saliava 'n'anticchia di pani grattatu, rusulatu cu 'n'anticchia di ogghiu di casa, agghia sminuzzata, 'na cuchiaratedda di zzùccaru e 'na pizzicatedda di sali.
Nnì liccavamu puru lu piattu.

 

 

 

 

 


Vinu vecchiu e ogghiu novu

 

 

 

 

 


Chista è 'na cosa duci e prilibata chi fa filici tutta 'na casata

 

 

 

 

 

 

La testa a la padedda e la cuda a mari

 

 

 

 

 

 


 

Si vuliti viviri gustusu, ovu di tunnu e carduni spinusu

 

 

 

 

 

Cc'è   Sempri lu Locu pi lu Liccu

 

 

 

 

 

  Home Up Top of Page